Стартовая страница «АРКО-ПРОФИ»  Контактная информация
Телефон горячей линии   050  302-21-50
Телефоны в Харькове      057  717-42-42, 758-759-6
Полезная информация

Какие документы необходимы для регистрации РРО в ГНИ

 

Пам'ятка підприємця


Вітаємо, Ви - власник реєстратора розрахункових операцій (РРО).

Вам потрібно зареєструвати його в органах Державної фіскальної служби та виконати підключення до системи передачі даних. Ці процедури регламентуються законодавством України щодо РРО.

  1. Документація щодо придбання РРО
Для реєстрації РРО вам потрібний документ, що підтверджує право власності (або право використання) на даний РРО. Цим документом може бути: видаткова накладна, фіскальний чек, договір аренди тощо). Документи мають бути оформлені на ту ж юридичну особу, яка буде використовувати РРО у своїй діяльності.

        2. Укладання договору з Центром сервісного обслуговування (ЦСО)
Згідно до вимог законодавства України, кожен використовуванний РРО має бути поставлений на обслуговування у авторизованому виробником ЦСО. Про це має бути укладенний договір. ЦСО буде здійснювати регулярне сервісне та технічне обслуговування РРО.

        3. Реєстрація РРО в органах ГФС
Для реєстрації РРО підготуйте пакет документів та зверніться до органів Державної фіскальної служби за місцем реєстрації підприємства або за місцем реєстрації ФОП. Якщо місце реєстрації та місце діяльності не співпадають, підприємець має подати до податкової служби за місцем реєстрації форму 20 ОПП (видається у ДФС). До ДФС подається:
  • Заява про реєстрацію РРО по формі № 1-РРО (реєстраційна заява, видається в ДФС)
  • Копія паспорта РРО (сторінка, де вказаний заводський номер та дата виготовлення апарата);
  • Копія документа, що підтверджує право власності або використання РРО (див. п. 1)
  • Копія документа на право власності або оренди на приміщення, де буде використовуватися РРО (адреса магазину, торгівельної точки)
  • Копія договору з ЦСО на сервісне обслуговування та ремонт РРО (див. п.2)
  • Копія статутних документів на підприємство (копія Статуту, свідоцтво платника податків);
  • Книга обліку розрахункових операцій (КОРО) та розрахункові квитанції (РК), що використовуються під час ремонту.

Всі документи подаються також додатково в оригіналах, які після перегляду повертаються. Державна фіскальна служба має 2 дні на розгляд документів, після чого Ви отримуєте довідку про присвоєння фіскальних номерів. Довідка є дійсною протягом 5-ти робочіх днів

         4. Фіскалізація РРО та введення в експлуатацію
Із довідкою та апаратом зверніться до ЦСО. Сервісний центр здійснить фіскалізацію апарату, його введення в експлуатацію, підключення до еквайера, пломбування. Після цих дій ЦСО надає вам довідку про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію. Ці документи підприємець надає до органів ДФС, де протягом двох робочих днів йому мають дати свідоцтво про реєстрацію РРО.

Після отримання свідоцтва РРО може використовуватися в діяльності підприємства.

         5. Додаткові послуги та обладання


Для роботи РРО Вам знадобиться: підключення до Internet засобами дротового або бездротового зв'язку. Там, де немає можливості підключити дротовий, використовується мобільний інтернет (GPRS): для цього в РРО з функцією GPRS встановлюється SIM-карта будь-якого оператора.





On-line помощь

 

По вопросам приобретения нашей продукции РРО обращайтесь по телефонам (057) 717-42-42, 758-759-6, (050) 302 2150



,,

,

Компания Panasonic и сеть магазинов Lawson
тестируют в Японии новый вид автоматических касс. 



© 2009 ООО «АРКО-ПРОФИ»
Украина, 61002, г. Харьков, ул. Пушкинская, 43   (057) 717-42-42, 731-21-63
Сайт создан в Студии Koritsa   разработка сайта